کاملترین راهنمای خرید ویبراتور ایستاده

راهنمای خرید ویبراتور ایستاده لاغری

دستگاه ویبراتور ایستاده یکی از آخرین تکنولوژی ها در حوزه تناسب اندام است که تمرینات سریع و آسان را با نتایج موثر ارائه می دهد. در چند سال اخیر، اگر می خواستید از یک ویبراتور لاغری استفاده کنید، باید به مراکز عمومی مانند سالن های بدنسازی مراجعه می کردید، اما مدتی است که این دستگاه ها در صنعت زیبایی و بهداشتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین، اکنون دستگاه ویبراتور ایستاده خانگی نیز به راحتی در دسترس عموم قرار گرفته است.

این دستگاه های ساده با تکان دادن بافت های بدن در یک فرکانس خاص، توانایی خود را در بهبود سلامت، تناسب اندام و کاهش وزن به خوبی نشان داده اند.

با این حال، یافتن بهترین دستگاه ویبراتور لاغری متناسب با نیازهای شما، کار آسانی نیست. موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از خرید دستگاه ویبراتور لاغری ایستاده در نظر بگیرید و با توجه به آن بهترین محصول ممکن را خریداری کنید. از این رو، ما در این مطلب با عنوان راهنمای خرید ویبراتور ایستاده، نکاتی را که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید را خواهیم گفت.

 

دستگاه ویبراتور ایستاده چیست؟

ویبراتور ایستاده نوعی دستگاه تناسب اندام است که از ارتعاشات کل بدن برای کاهش وزن و تقویت عضلات استفاده می کند. باتوجه به اینکه این دستگاه از فنون لرزش درمانی بهره گرفته است، می توان آن را در دسته دستگاه های ماساژور قرار داد.

ویبراتور لاغری با استفاده از لرزش درمانی، عضلات بدن را به طور مداوم منبسط و منقبض می کند و بدین شکل تعادل بدن فرد حفظ می شود. در نتیجه بدون هیچ تلاشی، تمرین جزئی به عضلات داده شده و عضله سازی انجام می شود.

 

چرا باید یک دستگاه ویبراتور لاغری خوب بخریم؟

یک ویبراتور لاغری ایستاده خوب، به شما امکان می دهد که تمرینات ورزشی را در خانه خود انجام دهید. این دستگاه برای افرادی که از مشکلات عضلانی و مفصلی رنج برده و نمی توانند تاثیر این دردها را در بدن خود به حداقل برسانند، عالی است. اگر در حین استفاده از این دستگاه، سایر حرکات ورزشی مانند: اسکات، آهسته دویدن و … را ترکیب کنید، به رشد سریع عضلات و کاهش سریع وزنتان کمک بالایی کرده اید.

البته فقط با ایستادن بر روی دستگاه ویبراتور لاغری ایستاده، نمیتوان کالری سوزاند و در کنار آن باید تمرین های قلبی را نیز انجام داد تا از کاهش وزن سریع بهره مند شد. بهتر است، پیش از شروع راهنمای خرید ویبراتور ایستاده، مزایای استفاده از این دستگاه را مرور کنیم.

 

مزایای ویبراتور ایستاده لاغری

برخی از مزایای استفاده از ویبراتور ایستاده شامل موارد زیر است:

  • بهبود سوخت و ساز بدن
  • تقویت بافت عضلانی
  • کاهش دردهای عضلانی
  • افزایش انعطاف پذیری
  • افزایش تراکم استخوان و کاهش ابتلا به پوکی استخوان
  • کاهش کمر درد
  • افزایش قدرت و بهبود تعادل
  • افزایش قدرت عضلانی زنان و افراد مسن دارای آرتروز

 

چگونه ویبراتور ایستاده مناسب را انتخاب کنیم؟

اغلب انتخاب بهترین ویبراتور ایستاده، به انجام برخی از تحقیقات نیاز دارد. خصوصا اگر با تجهیزات و نحوه کار آنها آشنا نباشید. ما در ادامه نکاتی را بازگو می کنیم که فکر به شما در انتخاب دستگاه ویبراتور ایستاده مناسب کمک می کند.

 

 

راهنمای خرید ویبراتور ایستاده لاغری

  • ابعاد دستگاه

اندازه صفحه ویبراتور ایستاده بسیار اهمیت دارد. در هنگام خرید ویبراتور ایستاده، اطمینان حاصل کنید که ابعاد آن به اندازه کافی برایتان بزرگ باشد زیرا هرچه صفحه کوچک تر باشد، توانایی شما برای انجام تمرینات مختلف محدود می شود. یک دستگاه ویبراتور لاغری خوب باید فضای کافی برای ایستادن در عرض شانه و مقداری فضای خالی روی صفحه داشته باشد.

 

 

 

  • نوع لرزش

نوع لرزش ویبراتورهای ایستاده لاغری به دو صورت است:

 

لرزش نوسانی: به این نوع لرزش، لرزش محوری نیز گفته می شود. لرزش نوسانی مانند حرکت الا کلنگ، از یک طرف به طرف دیگر منتقل می شود. هدف اصلی در لرزش نوسانی این است که، درحالی که صفحه لرزشی حرکت می کند، شما یک موقعیت ایستا را حفظ کنید. تلاش برای انجام این تمرین به سوزاندن کالری و کاهش وزن، کمک بالایی می کند.

 

لرزش عمودی: تکنولوژی دستگاه هایی که از این نوع لرزش بهره گرفته اند، پیچیده تر از لرزش های نوسانی است. نوع حرکت این دستگاه ها از طرفی مانند لرزش نوسانی، از طرفی به طرف دیگر می رود و درعین حال بالا و پایین، عقب و جلو نیز می شوند. بنابراین این دستگاه ها می توانند تمرینات شدیدتری را ارائه دهند. به همین دلیل قیمت دستگاه ویبراتور لاغری با لرزش عمودی، بیشتر از قیمت ویبراتور لاغری با لرزش نوسانی است.

 

 

راهنمای خرید ویبراتور ایستاده لاغری

  • برنامه های آموزشی از پیش تعیین شده

برخی از ویبراتورهای ایستاده لاغری دارای برنامه های تمرینی از پیش تعیین شده برای بالاتنه، پایین تنه، عضلات شکم و سایر بدن هستند. این برنامه های آموزشی قابل تنظیم، به شما امکان انجام یک برنامه رژیم ورزشی متناسب با نیازهایتان را می دهد.

 

 

  • حداکثر وزن کاربر

در هنگام خرید ویبراتور لاغری ایستاده، به حداکثر وزنی که دستگاه پشتیبانی می کند، توجه نمایید. میزان تحمل وزن دستگاه به قدرت موتور آن بستگی دارد زیرا افراد سنگین وزن به اسب بخار بیشتری برای حرکت دستگاه نیاز دارند.

 

نکات مهم قبل از استفاده از ویبراتور ایستاده

مواردی وجود دارد که باید قبل از استفاده از دستگاه ویبراتور لاغری ایستاده برای کاهش وزن، به آن ها توجه کنید.

اگر از بیماری های جسمی مانند کمر درد رنج می برید، ورزش هایی که شامل لرزش هستند، می توانند به شما آسیب برسانند. بنابراین برای اطمینان از ایمنی خود و تشخیص مناسب بودن استفاده از دستگاه ویبراتور لاغری، با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

اگر پزشک شما اجازه استفاده از ویبراتور ایستاده را داد، شما می توانید از این دستگاه (همراه با تمرینات قدرتی تکمیلی) به عنوان بخشی از برنامه تمرینی و کاهش وزن خود استفاده کنید.

 

قیمت دستگاه ویبراتور لاغری ایستاده

قیمت دستگاه ویبره ایستاده، به نوع عملکرد آن و فناوری های به کار رفته در آن بستگی دارد. مطمئنا هر چه امکانات و میزان تحمل وزن دستگاه بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

 

خرید ویبراتور ایستاده لاغری

حال که با استفاده از راهنمای خرید ویبراتور ایستاده از نکات مهم و نحوه خرید آن اطلاع یافتید، به خاطر داشته باشید که، از خرید ویبراتور لاغری از فروشگاه های آنلاین بدون مکان فیزیکی، جدا خودداری نمایید. زیرا ممکن است دستگاه های لاغری تقلبی با ضعیف ترین استانداردها را برای شما ارسال کنند که به راحتی شکسته شده و یا منجر به آسیب به شما می شود. بهتر است یک دستگاه با کیفیت بالا از فروشندگان قانونی تهیه کنید.

فروشگاه آنلاین کراس اسپرت با داشتن شوروم و نمایندگی در شهر تهران، این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید خریدی مطمئن به صورت حضوری یا غیر حضوری داشته باشید.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید

جهت اطلاع از تخفیفات کراس اسپورت تلفن خود را ثبت نمایید.

مشاوره تلفنی