سایز دوچرخه و ارتباط آن با سایز طوقه و فریم

سایز دوچرخه،سایز فریم و سایز طوقه

از آنجا که سایز دوچرخه از نکات مهمی است که باید قبل از خرید به آن توجه نمایید، در این پست شما را با سایز طوقه دوچرخه و سایز فریم آن آشنا می کنیم تا بتوانید با آگاهی کامل تری نسبت به سایز دوچرخه مناسب خود، اقدام به خرید نمایید.

سایز طوقه دوچرخه

برای انتخاب سایز دوچرخه اندازه طوقه مهم می باشدطوقه دوچرخه بخشی است که لاستیک و تیوپ دوچرخه روی آن سوار میشود و از طریق توپی به تنه در قسمت عقب و جلو به دوچرخه اتصال پیدا میکند.

سایزهایی چون “26 ، “5/27 ، “29 و یا “28 سایز طوقه یا همان رینگ دوچرخه است که درواقع نوع کاربری و استفاده دوچرخه را مشخص مینماید و ارتباطی به سایز فریم دوچرخه که میبایست اندازه فرد دوچرخه سوار باشد ندارد.

سایز فریم دوچرخه

بیش از 99% دوچرخه سواران که به صورت روزمره و عمومی از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه یا تفریح استفاده میکنند این آگاهی را ندارند که هر دوچرخه دارای دو نوع سایز بندی متفاوت است ، بسیاری از این عزیزان تصور میکنند که سایزهایی چون سایز “26 نشانه سایز دوچرخه است که این کاملا اشتباه است.
سایز یا اندازه فریم دوچرخه میبایست با اندازه قد دوچرخه سوار همخوانی داشته باشد که میبایست درهنگام خرید هرمدل دوچرخه با هر اندازه سایز طوقه ای مطابق با اندازه قد وی خریداری شود درواقع باید اینگونه در نظر گرفت فردی با اندازه قد 186 سانتیمتر میبایست سوار دوچرخه ای با سایز فریم یا بدنه لارج با همان L شود و فردی با اندازه قد 166 سانتیمتر میبایست سوار دوچرخه ای با سایز فریم یا بدنه اسمال یا همان S شود.

درصورتیکه در انتخاب سایز مناسب دوچرخه نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید حتما با کارشناسان کراس اسپرت تماس بگیرید.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید

جهت اطلاع از تخفیفات کراس اسپورت تلفن خود را ثبت نمایید.

مشاوره تلفنی