لذت دویدن

لذت بردن از دویدن

(ENJOYING THE RIDE)

دویدن لزومی ندارد روی زمین باشد…

دویدن می تواند راهی شگفت انگیز برای کشف کردن و به چالش کشیدن مرزهای وجودتان باشد. آن را هیجان انگیز نگه دارید و استقامتتان را به آرامی بالا ببرید. گردآوری یک تیم همراه، می تواند دویدن را به جای یک سرگرمی، به یک روش زندگی تبدیل کند.

دویدن نباید کاری عادی باشد. باید به آن بها داده شود. مفرح نگه داشتن آن بزرگترین انگیزه برای ادامه دادن است. برای آن که آن را جالب توجه نگه دارید، به دنبال راه های مختلف دویدن بروید. نوع زمین را با زمین اسکی، جاده و انتخاب های مسیری که در دسترس دارید عوض کنید.

به جای اینکه چشم هایتان را به خیابان بدوزید با اطراف ارتباط برقرار کنید. راه های بسیاری هست تا بازی مخصوص خودتان را جذاب نگه دارید. راه دیگر برای اینکه دویدن مفرح باشد گوش دادن به کتاب صوتی یا موسیقی در حال دویدن است که می تواند کمک کند که هنگام دویدن های تند تر انگیزه بگیرید یا بتوانید از پس کیلومترها دویدن خسته کننده برآیید.

ساختن استقامت در دویدن

دونده های ماراتن برای اولین دویدنشان همینجوری از در بیرون نمیزنند تا 20 کیلومتر را بدوند. هر دونده ای از اول شروع می کند، پس دلسرد نباشید اگر برای شروع نیاز به وقفه داشتید از روش دویدن – راه رفتن کمک بگیرید. این یکی از آسان ترین راه ها برای بالا بردن مسافت طی شده و استقامتتان است .

زمانیکه روش دویدن – راه رفتن را استفاده می کنید، وقفه هایی که راه می روید فاصله بیشتری از هم پیدا می کنند. برای مثال اگر با ریتم دویدن- راه رفتن، 4 دقیقه دویدن و 3 دقیقه راه رفتن شروع کنید، پس از زمانی دویدن تقسیم می شود به 5 دقیقه، بعد از آن 6، 7 و 8 دقیقه در حالیکه میزان راه رفتن به تنها 2 یا 1 دقیقه کاهش پیدا می کند. با گذشت زمان شما می توانید راه رفتن را به طور کامل حذف کرده یا تنها وقفه های راه رفتن را زمانیکه نیاز دارید به کار گیرید.

گردآوری یک تیم همراه کننده: بیرون رفتن از خانه برای یک دویدن طولانی در هوای بد، خیلی آسان تر خواهد شد اگر یک شریک دویدن یا یک گروه که روی شما حساب می کنند داشته باشید. به گروه دوندگان محلی تان ملحق شوید یا یکی از دوستانتان را چند روز در هفته به دویدن ببرید. تا دیگر بهانه ای برای هوای بد است یا حس خواب آلودگی نداشته باشید.

یادتان باشد که دویدن یک مجازات نیست بلکه یک برتری و هدیه است.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید

جهت اطلاع از تخفیفات کراس اسپورت تلفن خود را ثبت نمایید.

مشاوره تلفنی