تردمیل را کجای خانه قرار دهیم؟

قرار دادن تردمیل در خانه

پیدا کردن مکان مناسب برای تردمیل در خانه های کوچک

تعطیلات تابستانی به خوبی سپری شدند و شما دوباره به عادت دویدن برگشتید. حالا هم می خواهید این عادت را ادامه دهید. شکی نیست که به لطف ورزش منظم، انرژی و استقامت بیشتری دارید. حتی خلق و خوی شما بهتر شده استپس تصمیم میگیرید که یک تردمیل بخرید . با استفاده از آن، می توانید به طور منظم ورزش کنید و بر اساس برنامه خود کار کنید.. همچنین با داشتن تردمیل در خانه دیگر گرما یا سرما و یا نبود مسیرهای مناسب برای دویدن در شهر برایتان اهمیتی ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مدل مناسبی را پیدا کنید که برای قرار دادن در فضای خانه ی شما مناسب باشد.

تردمیل جمع و جور یا تاشو؟

وقتی با مشکل کمبود فضا مواجه هستید،طبیعی است که مدل کوچکتر و جمع و جورتر را انتخاب کنید، اما این ایده خوبی نیست چرا که تردمیل هایی که بیش از حد باریک هستند استفاده از آنها با دشواری همراه خواهد بود. اگر به اندازه کافی طولانی نباشد، گام شما را محدود می کند، به خصوص اگر قد بلندی داشته باشید و دویدن را برای شما سخت می کند. در واقع، شما خود را در حال راه رفتن خواهید دید، و این چیزی نیست که شما می خواهید.

یک مدل تاشو با تسمه یا نوار گردان بزرگ، حداقل 140 در 46 سانتی متر انتخاب کنید. البته مطمئن شوید که به راحتی تا می شود. مدل ایده آل از یک پیستون هیدرولیک استفاده می کند که باز کردن آن را آسان تر می کند (پیستون وزن را نگه می دارد نه شما).

به همین دلایل، فروشگاه کراس اسپرت مدل های متنوعی از تردمیل های برند NordicTrack و برند محبوب تجهیزات ورزشی خانگی Horizon را به شما معرفی میکند که در همه مدل‌های تاشو از یک پیستون برای باز کردن راحت‌تر استفاده می‌کنند. یک نکته دیگر: تردمیل تاشو خود را در مکانی قرار دهید تا بتوانید آن را باز کنید و بدون نیاز به حرکت هر بار از آن استفاده کنید.

بهترین مکان برای قرار دادن تردمیل در فضای نشیمن تنگ چیست؟

3 امکان پیش رو دارید:

1.یک اتاق ورزش ایجاد کنید. البته، این ایده آل است: یک اتاق کامل فقط برای ورزش و تمرین. آیا اتاق مهمان دارید که سالی یک بار استفاده شود؟ تخت را با یک مبل تاشو یا تخت تاشو جایگزین کنید. آیا میزی دارید که هرگز از آن استفاده نمی کنید؟ کامپیوتر خود را در اتاق نشیمن قرار دهید. این به شما فضای کافی برای تردمیل می دهد که استفاده منظم تری از آن خواهید داشت.

2.تردمیل خود را در اتاق نشیمن قرار دهید. اگر خانه شما یک فلت استودیو می باشد یا اتاق خواب ندارید، تردمیل خود را در اتاق نشیمن خود قرار دهید. مدل‌های تاشو وقتی استفاده نمی‌شوند فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. آن را زیر یک پوشش پارچه ای زیبا پنهان کنید یا پشت پرده یا گیاهان پنهان کنید. یا کلا آن را به نمایش بگذارید: موضوعی برای صحبت با مهمانان تازه وارد به شما می دهد … که به سرعت آن را فراموش می کنند و به سراغ موضوعات دیگر گفتگو می روند.

3.آن را در اتاق خود نگه دارید. آخرین گزینه: اتاق خواب شما. اگر تنها از اتاق خواب خود به عنوان مکانی برای خواب استفاده می کنید، تخت را به یک سمت فشار دهید و جا برای تردمیل باز کنید. به این ترتیب می توانید هم استفاده از آپارتمان و هم سلامت خود را بهینه کنید.

تردمیل تاشو، افقی یا عمودی؟

تردمیل هایی وجود دارند که صاف تا می شوند و به قدری جمع و جور هستند که پس از پایان جلسه تمرینی می توانند زیر تخت جا شوند. با این حال، اجازه دهید واضح بگوییم: چنین مدل هایی برای استفاده منظم مناسب نیستند. آنها خیلی سبک هستند و به اندازه کافی قدرتمند نیستند. آنها می توانند برای توانبخشی پس از آسیب استفاده شوند، اما واقعاً به کاهش وزن، افزایش استقامت یا آمادگی شما برای مسابقه کمک نمی کنند. مدل‌های سنگین‌تر و بزرگ‌تر به‌صورت عمودی تا می‌شوند و ردپای آن‌ها در فضای کف به حداقل می‌رسد. مطمئناً پنهان کردن آنها آسان نیست، اما یک تمرین کامل را امکان پذیر می کنند.

اگر به این نتیجه رسیده اید که واقعاً فضای کافی برای تردمیل در خانه دارید، مطمئن شوید که تردمیل را در فضایی مناسب قرار دهید تا از تمام اقدامات ایمنی اطمینان داشته باشید. البته با خرید تردمیل از فروشگاه کراس اسپرت، پرسنل خدمات پس از فروش ما برای نصب و آموزش(در تهران) به منزل شما آمده و در انتخاب بهترین مکان برای قرار دادن تردمیل، شما را راهنمایی خواهند کرد.اگر هم شهرستان باشید،جهت نصب و آموزش به نمایندگان تعمیر کار در شهر سکونتتان ارجاع داده خواهید شد.

فروشگاه کراس اسپرت نمایندگی رسمی NordickTrack در ایران

“به خواندن ادامه دهید”

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید

جهت اطلاع از تخفیفات کراس اسپورت تلفن خود را ثبت نمایید.

مشاوره تلفنی