صندلی ماساژ برای کمردرد

صندلی ماساژ برای کمر درد

پیشرفت تکنولوژی و پیشرفته شدن صندلی ماساژ

یک ماساژ خوب می تواند معجزه ای برای تسکین تنش و کمردرد باشد، اما یک ماساژ درمانی همیشه راحت یا در دسترس نیست. در حالی که هنوز بهترین کار این است که ماساژ را از یک ماساژدرمانگر مجاز دریافت کنید، یک جایگزین الکترونیکی نیز اکنون در دسترس است که برخی از مزایای ماساژ دستی توسط انسان را فراهم می کند .

یشتر بر این باورند که صندلی های ماساژور یک کالای لوکس هستند البته که صندلی ماساژ برای زندگی روزمره یا برای تسکین کمردرد ضروری نیست با این حال، برای برخی، مزایایی که صندلی ماساژ می تواند به همراه داشته باشد ممکن است از قیمت آن بیشتر باشد.

مزایای ماساژ درمانی و صندلی های ماساژ

یک ماساژ دستی خوب می تواند نقش مهمی در کاهش کمردرد داشته باشد. به طور مشابه، یک صندلی ماساژ خوب برای ارائه مقداری تسکین درد و آرامش طراحی شده است، البته بدون نیاز به تعامل فرد به فرد. ماساژ در خلوت خانه، همراه با راحتی و صرفه جویی در زمان، دلایل عمده ای هستند که چرا برخی از صندلی ماساژور به عنوان وسیله ای بالقوه برای کاهش کمردرد خود استفاده می کنند.

سه دلیل اصلی برای مفید بودن ماساژ وجود دارد:

1.ماساژ جریان وریدی و لنفاوی را بهبود می بخشد:

دستکاری عضلات باعث افزایش جریان خون می شود. افزایش جریان خون باعث تسهیل گردش و جذب عناصر غذایی در ماهیچه ها و بافت ها می شود. افزایش گردش خون لنفاوی سموم را از این نواحی پاک می کند. این کار با هم باعث احیای ناحیه ماساژ شده می شود.

2.ماساژ درمانی تنش را کاهش می دهد و انعطاف پذیری را بهبود می بخشد:

ماساژ به شل شدن عضلات سفت و کشیده کمک می کند. کشش و ورز دادن نواحی مشکل دار باعث می شود عضلات نیز آرام شوند.

3.ماساژ درمانی سطح اندورفین را افزایش می دهد:

احتمالاً مفیدترین جنبه ماساژ، تولید اندورفین ها (مواد شیمیایی “احساس خوب”) هستند که در بدن جریان دارند – افزایش سطح آنها نتایج مثبتی را به همراه دارد. در میان مزایای دیگر، افزایش سطح اندورفین با بهبودی سریع‌تر و کاهش درد و کاهش اضطراب مرتبط است.

این فواید ماساژ هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی به کاهش علائم رایج کمردرد کمک می کند. در طی مطالعه های انجام شده بر روی بدن انسان و تجزیه و تحلیل واکنش های آن به برخی از تسکین دهنده های درد، باعث گردیده بسیاری از طراحان صندلی ماساژ با هدف دستیابی به مزایایی مشابه ، صندلی های ماساژ پیشرفته تری را وارد بازار نمایند.

خطرات بالقوه و موارد منع مصرف برای ماساژ درمانی

ماساژ درمانی برای رفع کمردرد

به طور کلی، هر نوع ماساژ, عملی غیر تهاجمی است و بسیار کم خطر محسوب می شود. در حالی که منع مصرف یا خطرات خاصی در ارتباط با استفاده از صندلی ماساژور وجود ندارد، به طور کلی هر یک از موارد منع مصرف برای ماساژ درمانی عمومی باید هنگام استفاده از صندلی ماساژ نیز رعایت شود. برخی از این موارد عبارتند از:

 بیماری عفونی پوست

یک زخم التیام نیافته

بلافاصله پس از جراحی

تمایل به تشکیل لخته خون یا استفاده از داروهای رقیق کننده خون

بیماری های گردش خون مانند فلبیت یا واریس

صدمات ملتهب یا عفونی

ماساژ در نواحی خونریزی یا آسیب بافتی سنگین

در محل های شکستگی، رگ به رگ شدن یا اخیرا کبود شده

بلافاصله پس از شیمی درمانی یا پرتودرمانی

پوکی استخوان

به خواندن ادامه دهید”

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید

جهت اطلاع از تخفیفات کراس اسپورت تلفن خود را ثبت نمایید.

مشاوره تلفنی