انتخاب بهترین کنسول برای دستگاه ورزشی

انتخاب بهترین کنسول برای دستگاه ورزشی

خرید تجهیزات بدنسازی یک تصمیم بزرگ است. این یک خرید بزرگ با گزینه های زیادی است که باید در نظر بگیرید. هنگام ارزیابی بهترین تجهیزات برای خانواده خود باید تصمیمات زیادی بگیرید. چه نوع تجهیزاتی نیاز دارید – تردمیل، دوچرخه، الپتیکال، یا استپر؟ کدام ویژگی قاب و کنسول برای شما مهم است؟ آیا می خواهید روی الپتیکال خود شیب داشته باشید؟ و تنظیمات مقاومت فوری چقدر برای شما مهم است؟

علاوه بر تصمیم گیری در مورد نوع تجهیزات و مدلی که برای شما مناسب است، با Matrix همچنین این فرصت را دارید که کنسولی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. با وجود چهار انتخاب برای کنسول و طیف گسترده ای از گزینه های فناوری پیشرفته، این می تواند تصمیم سختی باشد. ما برای کمک اینجا هستیم! ما در این مقاله کراس اسپرت ، همه گزینه‌ها را توضیح می‌دهیم، جوانب مثبت و منفی را بیان می‌کنیم و برخی از ویژگی‌ها و مزایایی را که ممکن است در نظر نگرفته‌اید، برجسته کنیم.

معرفی گزینه های کنسول

با چهار کنسول از نظر قیمت، ویژگی ها و اندازه، مطمئناً گزینه ای را پیدا خواهید کرد که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد. با یک کنسول LCD کار را ساده نگه دارید یا برای طیف گسترده ای از گزینه های سرگرمی بی پایان، برنامه های آموزشی و بلوتوث پیشرفته (XER، XIR، XUR) به یک کنسول صفحه لمسی یا تاچ ارتقا دهید.

کنسول XR

نمایشگر LCD دارای متن سفید در پس‌زمینه آبی است تا خواندن داده‌های تمرین را در همه شرایط نوری آسان کند. مانند هر چهار کنسول، دارای یک قفسه مطالعه برای تلفن، تبلت یا هر چیز خواندنی است.

این کنسول شامل بلوتوث FTMS برای اتصال به برنامه های شخص ثالث است. همچنین شامل یک گیرنده ضربان قلب بلوتوثی است که با اکثر سیم های بلوتوثی موجود برای خرید سازگار است.

این کنسول دارای ورودی USB برای به روز رسانی نرم افزار است. به سادگی فایل به روز رسانی نرم افزار را در یک درایو USB دانلود کرده و آن را به صورت دستی در کنسول نصب کنید.

کنسول XR شامل پنج برنامه تمرینی داخلی است. همه انواع تجهیزات به جز ClimbMill شامل Sprint 8 است، یک پروتکل تمرینی که در تمرینات کوتاه 20 دقیقه ای چربی می سوزاند و عضله می سازد. با این حال، این کنسول یک صفحه نمایش اولیه Sprint 8 را ارائه می دهد که تجربه بسیار متفاوتی از تجربه کنسول لمسی دارد و امتیاز Sweat Score برای ردیابی پیشرفته را شامل نمی شود.

ویژگی های کنسول صفحه لمسی(تاچ)

کنسول‌های صفحه لمسی Matrix با انواع سرگرمی‌ها، برنامه‌های آموزشی و برنامه‌ها با لمس یک دکمه، گزینه‌های بیشتری نسبت به سایر تجهیزات تناسب اندام خانگی که امروزه به فروش می‌رسند، ارائه می‌کنند. و برخلاف بسیاری دیگر از برندهای محبوب تناسب اندام هوشمند، با Matrix، اشتراک لازم نیست. اگر اهل برنامه‌ها هستید، می‌توانید اشتراک‌هایی را که می‌خواهید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید یا قبلاً دارید انتخاب کنید. اگر این کار شما نیست، برنامه‌ها و ویژگی‌های عالی دیگر زیادی وجود دارد که شما را به حرکت ترغیب می‌کند.

سه گزینه کنسول صفحه نمایش لمسی (XER، XIR، XUR) از نظر اندازه و برخی ویژگی‌ها متفاوت هستند، اما ویژگی‌های کلیدی زیر برای هر سه مورد هستند.

تکنولوژی تاچ

صفحه‌نمایش‌های لمسی صفحه ایی برای ضربه زدن و کشیدن دکمه‌های سریع و دقیق، شبیه تبلت‌ها و تلفن‌های همراه شما خواهند بود.

برنامه های سرگرمی کنسول ها

با محتوای مورد علاقه تان راهی را تمرین کنید که به شما انگیزه دهد. برنامه های داخلی شامل برنامه های سرگرمی مانند نتفلیکس، یوتیوب، و اسپاتیفای، به علاوه برنامه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام می شود. با Solitaire Suite بازی های کارتی انجام دهید، پیش بینی آب و هوا را با برنامه Weather بررسی کنید، انتشارات و کتاب های دیجیتال خود را با PressReader و Kindle Reader بخوانید (Kindle Reader در XER موجود نیست)، یا هر آنچه را که می خواهید با مرورگر وب جستجو کنید. برنامه های جاسازی شده برای عملکرد ایده آل در هنگام ورزش بر روی تجهیزات بدنسازی اصلاح شده اند.

IFIT

اگر به دنبال یک تجربه تمرینی سرگرم کننده و تحت هدایت مربی هستید، Matrix با آموزش تعاملی iFIT® روی کنسول های صفحه لمسی برای شما عالی است. شما به کلاس‌های استودیو زنده و تمرین‌های جهانی دسترسی خواهید داشت که همگی توسط مربیان الهام‌بخش هدایت می‌شوند. می‌توانید چالش‌های چند هفته‌ای را انجام دهید و برای کمی انگیزه بیشتر مدال‌هایی کسب کنید. یا از ویژگی نمای خیابان Google Maps برای ترسیم مسیر در هر نقطه از جهان استفاده کنید و تجهیزات شما با زمین تنظیم می شود. یک عضویت آزمایشی گنجانده شده است، بنابراین می توانید قبل از پرداخت اشتراک، iFIT را به مدت یک ماه امتحان کنید.

Sprint 8

Sprint 8® یک برنامه تمرینی اینتروال با شدت سرعت تایید شده علمی است که در تمرینات کوتاه 20 دقیقه ای چربی می سوزاند و عضله می سازد. در کنسول صفحه لمسی، شما این گزینه را دارید که ویدیو یا صدای مخترع Sprint 8، مربی فیل کمپبل، را روشن کنید و در طول تمرین به شما مربیگری می کند. این یک برنامه محبوب در سراسر جهان می باشد. مردم دوست دارند که بیشتر از همیشه عرق کنند و به خودشان فشار بیاورند. شما با شدت تمرین خواهید کرد، اما این یک تمرین سریع است و نتایج ارزش آن را دارد. این یک برنامه برای ورزش با هندزفری می باشد.

Virtual Active

virtual active در کنسول های لمسی

با Virtual Active™، می توانید تمرینات همه جانبه را در قالب فیلم هایی از نقاط جهان با کیفیت بالا که با سرعت تمرین شما همگام شده است، و تغییرات شیب یا مقاومت متناسب با زمین را تجربه کنید. تمامی کنسول های لمسی شامل دو دوره آموزشی Virtual Active هستند.

ViaFit

سیستم اتصال ViaFit™ ارسال داده های تمرین را از طریق WiFi از کنسول های صفحه لمسی به برنامه های تناسب اندام که برای ردیابی تمرین استفاده می کنید، تقریباً بدون دردسر می کند.

برنامه های تمرینی داخلی

همه کنسول‌های صفحه لمسی شامل انواع برنامه‌های قلبی مبتنی بر متریک برای هدف‌گیری اهداف مختلف هستند. XER شامل 12 برنامه، و XIR و XUR هر کدام شامل 13 برنامه است. با برنامه تمرینی سفارشی، می توانید تمرینات اینتروال سفارشی خود را ایجاد کنید. و با Recent Workouts، می توانید تمرینات ذخیره شده به طور خودکار در تقویم تمرینی خود را تکرار کنید.

بلوتوث پیشرفته

با بلوتوث FTMS همانند CSCS، تجهیزات هوشمند خود را با برنامه های آموزشی مورد علاقه خود مانند Zwift، Kinomap، Wahoo، Studio و Peloton همگام کنید (برنامه Peloton فقط با دوچرخه همگام می شود). بعلاوه، می توانید یک مانیتور ضربان قلب بلوتوث (خودتان یا بند سینه همراه آن) و هدفون بلوتوث را متصل کنید.

رسانه من(My Media)

با My Media، می‌توانید دستگاهی را به پورت USB متصل کنید و فایل‌های صوتی یا تصویری خود را از طریق هر یک از کنسول‌های صفحه لمسی پخش کنید و از طریق بلندگوهای یکپارچه گوش دهید. دستگاه‌های پشتیبانی‌شده شامل درایوهای فلش USB (تا 16 گیگابایت)، تلفن/تبلت‌های ویندوزی و تلفن/تبلت‌های Android هستند. پورت USB همچنین می تواند برای شارژ یک دستگاه تلفن همراه در محصولات سری 50 و 75 مورد استفاده قرار گیرد، که وقتی در میانه تمرین هستید و باتری تلفنی که از آن محتوا پخش می کنید در حال اتمام است، بسیار مفید است.

چگونه کنسول دلخواهتان را انتخاب کنید؟

حالا، که ویژگی های این کنسول ها را می دانید، چگونه تصمیم می گیرید؟ در زیر چند نکته منحصر به فرد وجود دارد که باید هنگام انتخاب کنسول خود در نظر بگیرید. با پرسیدن چند سوال از خود و تصور آینده، امیدواریم این پاسخ ها شما را به سمت بهترین کنسول راهنمایی کنند.

بهترین تمرین زندگی خود را تجسم کنید

با تجسم آینده شروع کنید. نه هر روزی در آینده، بلکه روز تمرینی ایده آل شما. تصور کنید چندین هفته است که به طور منظم با تجهیزات هوازی جدید خود ورزش می کنید. شما در جاده تمرینات ورزشی در حال حرکت هستید. مشتاقانه منتظرید تا روی تجهیزات خود بپرید و قلب خود را پمپاژ کنید. پس از یک گرم کردن کوتاه، شروع به حرکت به سمت قلب تمرین خود می کنید. شما سخت کار می کنید، عرق می کنید، چالش برانگیز است اما احساس فوق العاده ای دارید. هیچ چیز دیگری در حال حاضر مهم نیست. استرس روز شما از بین رفته است. شما حواستون به چیزی پرت نمیشه شما در حالت جریان هستید.

وقتی خودتان را در جریان تصویر می کنید، در حال چه کاری هستید؟ آیا هنگام پخش تمرین در یک استودیو از یک مربی الهام بخش پیروی می کنید؟ آیا در حال تماشای یک نمایش هستید؟ کتاب خواندن؟ گوش دادن به موسیقی؟ یا در اتاق تمرین خود تلویزیون تماشا می کنید؟ چه نوع تمرینی انجام می دهید؟ آیا این یک تمرین با حالت ثابت است یا یک تمرین اینتروال پمپاژ قلب؟ یا این یک تمرین با مقصد مجازی است که با تجهیزاتی همگام شده است که شما را برای حرکت بیشتر هیجان زده می کند؟

فضای تمرینی خود را طراحی کنید

محل قرار گیری تجهیزات هوازی شما می تواند نقش مهمی در تصمیم گیری کنسول شما داشته باشد. آیا تجهیزات شما در منطقه ای از خانه شما خواهد بود که سیگنال WiFi قوی دارد؟ این برای یک کنسول صفحه لمسی مهم است. آیا منطقه کم نور است؟ یک اتاق کم نور ممکن است شما را از انتخاب کنسول XER که به روشنی سایر گزینه ها نیست، دور کند.

آیا در گوشه ای قرار می گیرد یا درست در مقابل تلویزیون نصب می شود؟ اگر جایی برای تجهیزات، درست در جلوی تلویزیون دارید، ممکن است به صفحه نمایش لمسی علاقه نداشته باشید. اگرچه، حتی اگر قصد استفاده از ویژگی‌های سرگرمی را ندارید، هنوز بسیاری از ویژگی‌های مهم دیگر فقط بر روی کنسول‌های صفحه لمسی وجود دارد (کنسول صفحه لمسی را رد نکنید).

علاقه خود را به تکنولوژی در نظر بگیرید

شما چه نوع استفاده هایی از تکنولوژی می کنید؟ پذیرنده اولیه (همیشه فناوری و تکنولوژی جدید را امتحان می کنید). دنبال کننده (بیشتر ما)؛ یا luddite (هنوز بدون تلفن همراه)؟ از چه برنامه هایی استفاده می کنید؟ آیا از ردیاب تناسب اندام یا برنامه های تناسب اندام استفاده می کنید؟ آیا محتوای در حال پخش از تلویزیون ، تبلت یا تلفن هوشمند را تماشا می کنید؟ وقتی می خوانید، روی تبلت است یا کاغذ؟

پاسخ شما به این سؤالات ممکن است به شما کمک کند تا در جهت کنسولی که برای شما مناسب است هدایت شوید.

صفحه نمایش لمسی (تاچ) را فوراً رد نکنید!

کنسول های صفحه لمسی و برنامه ifit

پس از پاسخ دادن به این سؤالات، ممکن است فکر کنید که یک کنسول ال سی دی اصلی تنها چیزی است که نیاز دارید. شاید شما از آن دسته افرادی باشید که فقط دکمه “go” را می زنید و دوست ندارید با تماشای هر چیزی حواس شما پرت شود زیرا وقت آن رسیده که سر خود را خالی کنید.

بلافاصله یک صفحه نمایش لمسی را رد نکنید! حتی برای کسانی که به دور از تکنولوژی هستند یا برای کسانی که به ویژگی های سرگرمی اهمیتی نمی دهند، برخی از اجزای مهم روی صفحه نمایش لمسی وجود دارد که هیچ ربطی به سرگرمی ندارند.

برای کسانی که می خواهند آن را ساده نگه دارند، صفحه نمایش ساده نسبت به صفحه نمایش های لمسی گزینه فوق العاده ای بشمار می رود. صفحه نمایش سه معیار تمرین را در یک زمان نشان می دهد. شما می توانید معیارهای مورد نظر خود را برای دیدن انتخاب کنید. با اعداد و حروف بسیار بزرگ، خواندن آن بسیار آسان است.

صفحه نمایش آهنگ روی صفحه‌های لمسی تصویر ساده‌ای است که تماشای پیشرفت مسافت شما را در یک مسیر مجازی ۴۰۰ متری آسان می‌کند. اگر واقعاً می‌خواهید زمان‌های تقسیم خود را در طول مسیر پیگیری کنید، از دکمه جدا کننده استفاده کنید.

برنامه تمرین سفارشی فقط بر روی صفحه های لمسی موجود است و فوق العاده است. شما می توانید تمرینات اینتروال خود را با ایجاد زمان و سرعت یا مقاومت برای هر بخش ایجاد کنید. تا 100 تمرین سفارشی را برای جلسات آموزشی بعدی در نمایه خود ذخیره کنید.

ویژگی Recent Workout به شما این امکان را می دهد که تمرینات گذشته را تا یک سال قبل مرور کنید. به علاوه، می توانید یک تمرین قبلی را برای تکرار سریع انتخاب کنید. بنابراین، اگر دوست دارید یک برنامه تمرینی را دنبال کنید و تمرینات خاصی مانند تمرینات اینتروال سرعت، تمرینات تمپو یا تمرینات استقامتی را با سرعت و اهداف خود تکرار کنید، این ویژگی برای شماست!

صفحه نمایش در ClimbMill(استپر)

اگر فرزندان خردسال یا حیوانات خانگی در خانه خود دارید، ایمنی تجهیزات هوازی نقش مهمی در انتخاب شما دارند. کنسول های صفحه لمسی دارای ویژگی پین ایمنی اختیاری برای باز کردن قفل کنسول هستند. پس از تمرین، با دانستن اینکه کمربند تردمیل یا پله های ClimbMill قفل هستند، خیالتان راحت خواهد بود.

دکمه‌های Last Interval روی کنسول‌های صفحه لمسی به شما امکان می‌دهند میزان سرعت، مقاومت یا شیب را تنها با لمس یک دکمه به میزانی که در تمرین قبلی داشتید برسانید. به عنوان مثال، می توانید یک دقیقه با سرعت هشت مایل در ساعت بدوید، سپس دکمه را فشار دهید تا بلافاصله به مدت پنج دقیقه به سرعت شش مایل در ساعت برگردید. این بسیار ساده تر و سریعتر از فشار دادن مداوم یک دکمه به بالا یا پایین است و برای تمرینات اینتروال عالی است.

تفاوت بین دانلود به روز رسانی نرم افزار را فراموش نکنید. حتی کنسول های LCD نیز به صورت دوره ای نیاز به به روز رسانی نرم افزاری دارند. با کنسول XR، باید آپدیت را به صورت دستی در یک USB فرمت شده دانلود کنید و فایل را از طریق درگاه USB داخلی آپلود کنید. با کنسول های صفحه لمسی، تا زمانی که به وای فای متصل هستید، به روز رسانی نرم افزار با لمس یک دکمه به صورت خودکار انجام می شود.

زمان انتخاب کنسول

اکنون که با تفاوت کنسول ها آشنا شدید، جوانب مثبت و منفی را سنجیده اید و به این فکر کرده اید که کدام گزینه برای شما و خانواده تان بهترین است، زمان انتخاب فرا رسیده است.

انتخاب شما چیست؟ کدام کنسول را انتخاب می کنید؟ اگر همچنان در انتخاب کنسول و صفحه نمایش سوالی دارید می توانید با پشیبانی آنلاین ما یا در ساعات اداری با کارشناسان کراس اسپرت در تماس باشید.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید

جهت اطلاع از تخفیفات کراس اسپورت تلفن خود را ثبت نمایید.

مشاوره تلفنی