راهنمای جامع سایز محصولات کراس

راهنمای سایز محصولات کراس

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید دوچرخه باید به آن توجه کرد، سایز دوچرخه است. انتخاب سایز نامناسب دوچرخه برای هر فرد، عوارضی مانند کمر درد و زانو درد را به همراه دارد.

در صورتی که برای خرید دوچرخه نیاز به اطلاعات جامع دارید به شما پیشنهاد می کنیم وبلاگ کراس اسپرت با عنوان راهنمای خرید انواع دوچرخه را مطالعه نمایید.

 

جدول راهنمای سایز دوچرخه

جداول راهنمای انتخاب سایز دوچرخه سایت کراس اسپرت، جهت انتخاب راحت شما عزیزان، بر اساس نوع دوچرخه ها تفکیک شده که به شما کمک می کند تا دوچرخه ی سایز مناسب خود را خریداری کرده و از دوچرخه سواری لذت ببرید.

سایز تنه دوچرخه معیاری استاندارد برای تناسب میان اندازه دوچرخه و قد دوچرخه سوار می باشد.

ابتدا بایستی قد خود را اندازه گیری کرده سپس از جداول زیر برای تخمین زدن اندازه دوچرخه مناسب خود استفاده کنید.

 

 

راهنمای سایز دوچرخه کوهستان

سایز مناسب دوچرخه کوهستان

برای اینکه بدانید دوچرخه کوهستان مناسب شما کدام است از چارت راهنمای سایز دوچرخه کوهستان مقابل کمک بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راهنمای سایز دوچرخه شهری

سایز مناسب دوچرخه کورسی

نمودار رو به رو اندازه مناسب دوچرخه کورسی را که مناسب قد شما باشد به شما نشان دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جدول راهنمای سایز دوچرخه کورسی

 

سایز مناسب دوچرخه شهری

اگر تصمیم دارید برای تردد در شهر دوچرخه ای مناسب تهیه نمایید، از طریق چارت مقابل می توانید سایز دوچرخه شهری مناسب خود را انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راهنمای سایز دوچرخه کودک

 

سایز مناسب دوچرخه کودک

و برای خرید دوچرخه برای فرزند خود به جدول راهنمای سایز دوچرخه کودک کراس اسپرت دقت داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

در خصوص دوچرخه کودکان و نوجوانان بهتر است فرزند شما بر روی دوچرخه ای که انتخاب کرده اید بنشیند و راحتی رسیدن پای او به رکاب را در نظر بگیرید. یک باور اشتباه که در انتخاب دوچرخه برای کودکان وجود دارد خرید دوچرخه ی سایز بزرگتر است که کودک بتواند چند سال بعد هم از آن استفاده کند. اما دوچرخه بزرگتر برای فرزند شما تنها ترس او از دوچرخه سواری را به همراه می آورد.

این نکته را در نظر بگیرید که تمامی سایز های ارائه شده در سایت های مختلف به صورت حدودی می باشند چرا که سایز هر کارخانه دوچرخه سازی با کارخانه ای دیگر تفاوت دارد.

کارشناسان ما برای ارائه مشاوره رایگان و راهنمایی شما عزیزان جهت انتخابی مناسب پاسخگوی شما هستند.

 

راهنمای تردمیل

تردمیل وسیله ای محبوب برای تناسب اندام است که برای پیاده روی یا دویدن استفاده می شود. تردمیل ها به سه دسته باشگاهی، خانگی و نیمه باشگاهی تقسیم می شوند. در جدول زیر این سه دسته تردمیل را بر اساس مشخصاتی مانند حداکثر تحمل وزن کاربر، …. بخش بندی کرده ایم. نکته قابل توجه این است که مقادیر در نظر گرفته شده برای این مشخصات به صورت حدودی می باشد و نمی توان تنها به آنها اکتفا کرد. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات دقیق تر هنگام خرید محصول، کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند. اکثر تردمیل ها دارای ویژگی های خاصی هستند. به طور مثال می توان به دارا بودن برنامه های تمرینی، نمایش کالری مصرفی و … اشاره کرد.

 

راهنمای تردمیل

 

راهنمای دوچرخه ثابت

استفاده از دوچرخه ثابت توان عضلات را افزایش می دهد، پاهای شما را تقویت می کند و برای سوزاندن کالری نیز روشی عالی است. دوچرخه ثابت نیز دارای ویژگی هایی از جمله توضیحات فلایویل، نمایشگر سرعت و … می باشد. این دستگاه از لحاظ کاربرد در دسته های خانگی، باشگاهی و نیمه باشگاهی موجود است. مشخصاتی مانند حداکثر تحمل وزن کاربر، صفحه نمایش و … را برای این سه دسته در جدول زیر برای شما عزیزان تهیه کرده ایم. مقادیر به صورت حدودی می باشند جهت خرید به آنها اکتفا نکنید.

 

 

راهنمای دوچرخه ثابت

 

 

راهنمای الپتیکال

الپتیکال دستگاهی کاربردی جهت کاهش وزن، ساخت عضله و تناسب اندام می باشد. الپتیکال ها دارای فواید بیشماری هستند اما قبل از خرید باید درباره مشخصات و کارکرد آن ها اطلاعات بیشتری داشته باشید. سه دسته الپتیکال های خانگی، باشگاهی و نیمه باشگاهی در بازار موجود هستند که می توانید با توجه به نیاز خود و اطلاع از مشخصات فنی، محصول مناسب خود را انتخاب کنید. در جدول زیر این سه دسته از نظر ویژگی های مختلف مقداردهی شده اند که این مقادیر دقیق نبوده و به صورت حدودی گردآوری شده اند.

 

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید

جهت اطلاع از تخفیفات کراس اسپورت تلفن خود را ثبت نمایید.

مشاوره تلفنی