4 نفری که نباید از ویبراتور لاغری استفاده کنند

محدودیت استفاده از ویبراتور لاغری

درحالی که دستگاه ویبراتور لاغری ایستاده، در سال های اخیر دنیای تناسب اندام را تحت تاثیر قرار داده است، استفاده از آن برای همه افراد مناسب نیست و مانند هر نوع تجهیزات ورزشی دیگری، باید در استفاده از آن احتیاط لازم را به عمل آورد.

در این مطلب از کراس اسپرت، محدودیت استفاده از ویبراتور لاغری و اینکه چه کسانی نمی توانند از ویبراتور لاغری استفاده کنند را بررسی می کنیم. ما دوست داریم بگوییم که این دستگاه برای همه مناسب است، اما باید از خطرات خاص آن آگاه بوده و همیشه ایمنی را در اولویت اول خود در هنگام تمرین، قرار دهید.

موارد محدودیت استفاده از ویبراتور لاغری ایستاده

دستگاه های ویبراتور لاغری ایستاده، ارتعاشات قدرتمندی را در کل بدن منتشر کرده و باعث انقباض ماهیچه ها، تا 50 برابر بیشتر از حد معمول می شوند. به همین دلیل، گروه خاصی از افراد هستند که محدودیت استفاده از ویبراتور لاغری را دارند و به سادگی و با خیال راحت نمی توانند از این دستگاه استفاده کنند. این افراد شامل:

- افرادی که مشکلات قلبی- عروقی دارند

اگر بیماری قلبی دارید یا در گذشته دچار حمله قلبی شده اید، باید از دستگاه ویبراتور لاغری دوری کنید. این مورد برای افرادی که سکته مغزی را تجربه کرده اند، ضربان قلب بالایی دارند و یا اختلال لخته شدن خون در بدنشان تشخیص داده شده است نیز صدق می کند.

ارتعاشات شدیدی که از ویبراتور لاغری ساطع می شود، می تواند مشکلات این افراد را تشدید کرده و فشار غیر ضروری بر سیستم قلبی و عروقی آنها وارد کند.

- افرادی که آسیب ماهیچه ای یا استخوانی دارند

اگر اخیرا دچار پیچ خوردگی پا یا پارگی ماهیچه شده اید، استفاده از ویبراتور لاغری می تواند روند بهبود شما را ضعیف کند. افزایش انقباضات ماهیچه ای، در نتیجه ارتعاش شدید، می تواند صدمات وارد شده بر بدن را تشدید کند. همچنین، استفاده از دستگاه ویبراتور ایستاده، می تواند بخیه های موجود در بدن افراد را نیز باز کند.

ویبراتور لاغری ساطع می شود، می تواند مشکلات این افراد را تشدید کرده و فشار غیر ضروری بر سیستم قلبی و عروقی آنها وارد کند.

 

- زنان باردار

در خصوص تاثیرات دستگاه ویبراتور لاغری بر زنان باردار، تحقیقات کمی انجام شده است. بنابراین، برای ایمنی بیشتر توصیه می شود در صورت بارداری، از این دستگاه استفاده نشود. 

 

 

محدودیت استفاده از ویبراتور لاغری

- افرادی که اتصالات خارجی در بدنشان نصب است

اگر در بدن خود اجسامی مانند پرسینگ نصب کرده اید، استفاده از ویبراتور ایستاده، توصیه نمی شود. چنین اتصالاتی ممکن است در اثر لرزش کل بدن از بین بروند و یا موقعیت آنها تغییر کند. این عمل می تواند درد شدیدی را ایجاد کرده و ممکن است برای ترمیم آنها، مستلزم صرف هزینه گزافی شوید.
محدودیت استفاده از ویبراتور لاغری

همیشه با پزشک خود مشورت کنید

در حالی که گروه های ذکر شده احتمالا باید کاملا  از دستگاه های ویبراتور لاغری دوری کنند، برخی از افراد هستند که شرایط پزشکی خاصی داشته و باید ملایم تر از دیگران، از این دستگاه استفاده کنند.

برای اطمینان صد در صد، همیشه توصیه می شود، قبل از استفاده از دستگاه ویبراتور لاغری، برای مشاوره دقیق، با پزشک عمومی خود مشورت کنید.

اگر بعد از خواندن این مطلب، مطمئن شدید که می توانید به راحتی از ویبراتور لاغری استفاده کنید، می توانید با مطالعه راهنمای خرید ویبراتور ایستاده، بهترین انتخاب را در هنگام خرید داشته باشید.

شما همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت کراس اسپرت، بهترین مدل های ویبراتور را دیده و اقدام به خرید دستگاه ویبراتور ایستاده نمایید.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید

جهت اطلاع از تخفیفات کراس اسپورت تلفن خود را ثبت نمایید.

مشاوره تلفنی